Nederlandse multinationals willen kennis delen | VNO NCW Groene Groeiers Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse multinationals willen kennis delen

De CEO's van acht Nederlandse multinationals hebben in 2012 de Dutch Sustainable Growth Coalition (DSGC) gevormd. Zij willen de ontwikkeling naar een toekomstbestendige wereld versnellen. AkzoNobel, DSM, FrieslandCampina, Heineken, KLM, Philips, Shell en Unilever nemen het voortouw in het implementeren van duurzame businessmodellen. Samen met andere ondernemers en beleidsmakers bouwen ze zo aan een groene, circulaire en sociale economie en dragen ze bij aan het realiseren van de United Nations Sustainable Development Goals (SDGs). De coalitie wordt gesteund door VNO-NCW en MKB-Nederland en gefaciliteerd door Accenture.

De DSGC wil kennis, voorbeelden en ervaringen delen om zo duurzaam leiderschap verder aan te moedigen. Via online communicatie, publicaties en het organiseren van bijeenkomsten wil de DSGC de dialoog over complexe noodzakelijke transities stimuleren onder het bredere bedrijfsleven, young professionals en andere belanghebbenden. In Nederland en internationaal.

Op de website www.dsgc.nl staan projecten van de multinationals ter inspiratie. Kijk onder Ons werk.

AANMELDEN NIEUWSBRIEF

Op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen, duurzame innovaties en online evenementen? Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief.